x..X

czwartek, 10 maja 2012
Cześć : * . Co u waas .?
Piszę posta o msp -jak zawsze ;dd Więc... Jest nowy konkurs chyba dziś nowy albo od 
wczoraj ale wątpię . Chyba od dziś ;) Noo... Może najpierw dla odmiany powiem ja co
sadze o tym konkursie .__. Wdg. mnie nie podoba mi się ten konkurs ... Ogólnie 
MOIM zdaniem  brzydkie ciuchy a animki to tylko 3 są dla nie vip aa łanie w miarę są
tylko 2 ;< Moderatorzy są już 'nie fair' ... Taa, teraz czas na 'Informacje' 


                                                 Nie fajnyy .__. Ta sukienkaa , yhh . ;d Szkoda gadać .
 Ja już wiem że nie będę nic kupować ... Jakie mam powody . ? Proszę :
1.DROGO
2.BRZYDKIE
3.NIE PRZYDATNE
4.DO NICZEGO NIE PASUJĄCE 

Myślę , że tyle powodów może dla was nie znaczących wystarczy ; )) 


Kończę maluchy . ; ** Paaa ^^
                                                                                                               
                                              

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Gierka :33