Aga nie fochaj się.!

poniedziałek, 12 marca 2012
Wiem, nie wiecie o co chodzi.. Ale wy tego posta nie widzicie.. Ten post jest poświęcony dla Smerfa.
Smerfie kochany.! Lubię Cię i się nie fochaj.! Lubię też Adę, Sonię, Kasię, Angel i wiele, wiele innych osób.! Nie bądź zazdrosna.. he he bo nie musisz. Blog ruda-olka.blogspot.com nazywał się kiedyś olka-msp.blogspot.com (czy jakoś tak) a następnie olka460-111eliza.blogspot.com
Teraz prowadzę go z Rudą. Znam ja praktycznie od początku mojej przygody z MSP.  Rzuciłaś mnie jako naj, tudno rozumiem. Nie miałaś miejsca by przyjąć koleżankę z reala. Teraz moją naj jest ruda i dopóki ona nie skończy bycia naj ja też nie zamierzam. c ;
Więc Smerfieee... zrozum... ; }
A tu takie przeprosinowe cosik ..
Hmmm wiem  nie zbyt ale się starałam ; 3
Nie gniewaj się


By : Olka

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Gierka :33