Wiecie co ?! ; > '''Grrrr'' (xD)

poniedziałek, 12 marca 2012
Dobry ;DD 
Mieliśmy taki piękny Tinychat . !! ;D
Cuś się stało i juuu nie ma ... ;C X.xx
Nie lubięm wasz .!! ; ] 


Yeeeeeaaah.  !! ;DD . 
Mam 8 lvl (?!) xD 
Fajno co nieu ?? ; > > ;  ]  




Zbieram też kaszkę .x d 
511 / 1500 sc .!! -,-'' .. ; [ 
Na taki strój . ;** ;d


Szukam też chłopaka ^^ .
Miejsce ''naj'' jest zajęte dla Olczyy <333 !! ;D    .
Żeby było wiadomo . Mówię to osobiście i we własnej osobie .x d (nwm czemu to powiedziałam xD )




Tak mi sieu śolernie nudzę , że gadam od rzeczy -,-''
Coraz częściej się udzę..;c 
Nie mam z kim pochodzić na górki -,- (Shett)






    Tak ja wyglądam w tej chwili i minucie ;D
Zaraz zmienię bo mi się znudziło to xD .! ;cc       
Taak wiem jestem zmienna uczuciowo  (?) X.xxx




                                                                                                                                 Dobraaa...ja już idę 
                                                                                                                 Paaapatkiii <333 ;D

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Gierka :33